joi, 27 februarie 2014

Gala Teen Art Out ” La Boheme”

         
       Art Out vă invită la prima ediție a Galei Teen Art Out, ce va avea loc  vineri, 28 februarie, ora 19:30, în Fratelli Expreso Bar.
Aceasta îşi propune să faciliteze accesul tinerilor artişti pe scena culturală bucureşteană, oferind posibilitatea interconectării cu specialişti din domeniile umaniste şi cu reprezentanţi ai presei, păstrând totul în strânsă legatură cu publicul larg, iubitor de frumos, căruia îi dedicăm acest demers.
La eveniment vor lua cuvântul personalități marcante ale culturii românești precum: Augustin Ioan (arhitect, profesor universitar), Virgil Niţulescu ( director al Muzeului Ţăranului Român), Cristiana Purdescu (designer vestimentar), Daniel Spânu ( arheolog, membru al Academiei Române), Pavel Şuşară (critic și istoric de artă, preşedintele Asociaţiei Experţilor şi Evaluatorilor de Artă din România).
Sunt așteptați peste 200 de tineri pasionați și profesioniști din industriile creative. Intrarea este liberă.
Program
Evenimentul este structurat în 3 părţi care îmbină armonios 3 cuvinte cheie din viaţa oricărui profesionist: networking, competiţie şi distracţie.
The ART (OUT) NETWORK
Vom începe seara pe ritmuri delicate de vioară şi pian. Cvartetul Allegria Musical alături de soprana Alexandra Moroiu, acompaniată la pian de Silvia Neamţu, ne va încânta cu piese celebre din muzica internaţională a anilor ‘60-’70, introducându-ne într-o lume boemă a artei.
În cadrul acestui eveniment, personalităti marcante ale scenei cultural-artistice actuale ne vor da răspunsuri, povestind, împărtăşindu-ne din secretele succesului lor, dezvăluindu-ne o lume a highlife-ului bucureştean sau internaţional.   
După această introducere în lumea misterioasă şi dificila a artei, vom pătrunde în universul Art Out. Vom afla lucruri inedite despre cum a fost înfiinţată revista, despre cum s-a dezvoltat şi în ce s-a transformat de-a lungul timpului, despre competiţia nedeclarată, dar mereu acerbă între cele două surori Art Out şi Teen Art Out.
AWARDS GALA
Acesta este cu siguranţă cel mai festiv  punct al serii, fiind prilejul cu care vom avea o dublă ceremonie. Vom investi personalităţi marcante ale culturii româneşti contemporane în rolul de ambasadori Art Out, provocându-i la o dezbatere intitulată Din culisele succesului – o poveste despre performanţă şi artă.
Vom lua parte la festivitatea de premiere pentru concursul municipal de eseuri Art Out, concurs care premiază talente literare desăvârşite.
Va fi ocazia cea mai potrivită de a sărbători alături de voi 3 ani de existenţă pentru revista Art Out şi 2 ani de existenţă pentru revista Teen Art Out.
TEEN ART OUT AFTER HOURS
După momente atât de bogate cultural şi informaţional, vom continua într-o notă optimistă, dinamică, potrivită pentru o seară de neuitat.
Maria Grosu, o artistă în plină ascensiune, cu o voce puternică, care impresionează, va susţine un concert de muzică de cabaret. Va urma premierea echipei Art Out, un alt moment festiv. Vom încheia cu o petrecere tematică demnă de ţinut minte, cu atmosfera întreţinută de Point Zero, DJ & sound creator.

Partener principal: GensDuBien
Gazda: Fratelli espresso bar
Sponsor principal: Fundaţia Preţuieste Clipa
Sponsori: Cofetăria Alice, Hollywood Multiplex, Assamblage School of Contemporary Jewelry, 4Art, Ana Necolau, Daniela Bălan, Roxana Barbu, Accesorizze your life, Handmade Boutique
Parteneri strategici: Cvartetul Allegria Musical, Maria Grosu, Point Zero, The Beards Studio.
Parteneri: A.P.I.R., AEGEE, AFIR, AGR, ASASH, Asociaţia Absolvenţilor Urbanişti şi Peisagişti din România, Asociaţia Art & Co, Asociaţia Culturală Pro Basarabia şi Bucovina, Asociaţia Euroarte, Asociaţia Femeilor din România, Asociaţia Femeilor Universitare, Ed4Lead, Fundaţia Ileana Mustatza, Green Revolution, Liga Studenţilor Români din Străinătate, Philos, Şcoala de Valori, Uniunea Ziariştilor Profesionişti din România, VIP România, Young Professionals club (YPC)
Partener instituţional: Facultatea de Litere din cadrul Universităţii Bucureşti
Parteneri media: Academic Link, Agenţia de Carte, Arhimania, Artindex, Asociaţia Arché, Avocatura.com, Autentici.ro, Bookbloc.ro, Businesswomen.ro, Caietesilvane.ro, Calendar de evenimente, Ceaşca de Cultură, Ce facem diseară, Cititor de proză, Clinic TV, Elegantine, Evenimentestudentesti.ro, Fashion TV, Gratuitor, Iatalumea, Inoras.ro, Iqool, Observatorul, Observator cultural, Radio România Cultural, Roarhitect, România Pitorească, România Pozitivă, SalonTV, SensoTV, Startups.ro, Studentii.net, Teen Press, Vernisaje, Vinsieu.ro, Vreau Arta.

Despre Art Out
Art Out este o revistă de artă, arhitectură, patrimoniu şi restaurare.
Fondată în ianuarie 2011, revista a evoluat prin colaborari cu specialisti din tara si din strainatate, devenind una din  revistele  de prima importanta la nivel national pe plan cultural - artistic.
În februarie 2013, Art Out împlinește 3 de activitate, definindu-se ca un actor important pe scena presei, artei și culturii românești, fiind un promotor și organizator de evenimente cultural-artistice remarcabile.

duminică, 23 februarie 2014

Atelierul de Pictura

Va anuntam ca incepand de Vineri, 28.02.2013, ora 16.00 vom reincepe Atelierul de Pictura. Acesta se va desfasura o data la doua saptamani.
Atelierul de Pictura este un workshop al studentilor arhitecti de la Universitatea “Spiru Haret” tinut sub indrumarea domnului profesor Mihai Moldovanu.

Scopul acestui cerc IL reprezintă dezvoltarea aptitudinilor artistice Prin: 
-Insusirea limbajului si plastic inițierea version artistice utilizarea tehnicilor; 
-Transpunerea spațiului reale în plasic SPATIUL, realizarea Operei de arta plastica, decorativa si ambientala. 
-Exprimarea plastica folosind materiale, Instrumente si Tehnici SPECIFICE Artelor plastice. 
Tematica de Studiu DIN cadrul Cercului VA cuprinde urmatoarele: 
-Studiul formelor Prin desenul liber dupa natura. 
-Tehnici de Lucru: Creion grafit, Creioane colorate, pastel, carbune. 
-Utilizarea culorii ca element de al limbajului plastic. 
-Tehnica laviului clasic, tehnica acuarelei, tempera, acrilic. 
-Studiul compozitiei plastice în format 2D SAU 3D. 
-Tehnici mixte, modelarea obiectului artistic. 
În parcurgerea temelor se VA urmari îmbinarea teoretica cu demonstrația Practică si conversația euristică a scris atingerea scopurilor propuse.

Fiecare student trebuie sa aiba foi A3 pt desen, grafit, creioane colorate, guma plastica, etc. si o buna inspiratie. 

Toti cei care doresc sa participe la acest atelier o pot face in mod gratuit, prin inscrierea la adresa de email office@asash.ro  unde veti transmite urmatoarele date: anul de studiu, grupa si mentiunea "Doresc sa particip la Atelierul de Pictura".
Cei care s-au inscris deja la colega noastra Rimbu Diana, nu mai trimit email.



Pachetul Alpha Student

   Pachetul Alpha Student ofera soluţia gestionării eficiente a bugetului, punand la dispoziţie toate instrumentele de care studentul are nevoie pentru ca planurile sale sa devină realitate cu doar 1 leu/luna/pachet.


v  Structura pachetului Alpha Student:
ü Cont curent Alpha Access Classic in RON
ü Card de debit (AlphaCard Enter Visa) atasat contului curent Alpha Access Classic in RON din pachet
ü Comision de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile Alpha Bank Romania – 0 RON
ü Optional, pachetului ii poate fi adaugat un cont curent Alpha Access Classic in alta valuta decat cea a contului din pachet - comision de administrare redus cu 50% (adica, 0.38 EUR/USD/GBP/CHF)
ü Alpha Click, serviciul de Internet Banking
ü Asigurare de viata (AXA)
ü Serviciul e-statements

v  Conditia pentru achizitionarea pachetului – prezentarea carnetului/adeverintei de student vizat(a) la zi

v  Gratuitati/reduceri oferite studentilor:
ü      Deschidere, administrare si inchidere cont curent Alpha Classic in RON - 0 RON
ü   Comision de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile Alpha Bank Romania - 0 RON
ü   Comision de administrare lunara Alpha Click, serviciul de Internet Banking - 0 RON
ü   Asigurare de viata (AXA) - 0 RON
ü   Plati in RON prin intermediul Alpha Click – discount 35% din comisionul standard
ü   Serviciul e-statements, serviciul prin care clientii primesc informatii despre produsele si serviciile pe care le detin - 0 RON

Pentru informatii suplimentare puteti contacta: 

EMILIA ANDREEA COSMA- ecosma@alphabank.ro;  021-455.93.85
VIRGINIA DIANU- vdianu@alphabank.ro; 021-455.95.77
ANDREI MUNTEANU- munteanua@alphabank.ro ; 021-455.96.04
MONICA NEACSU- neacsum@alphabank.ro ; 021-455.92.57
ROXANA FOMETICI- rfometici@alphabank.ro ; 021-455.93.88

ALIS VIOLETA NENCIU – avnenciu@alphabank.ro ; 021-455.96.15

sâmbătă, 8 februarie 2014

Inspire pregateste cea de-a 11-a editie BuzzCamp

De mai bine de 5 ani de zile, evenimentul BuzzCamp este gazda dezvoltarii personale si profesionale!
Incurajam tinerii sa interactioneze cu companiile de top, cu speakerii invitati, ii selectam pentru workshop-uri si ii tinem la curent cu oportunitatile de cariera oferite.
Odata cu ei, evoluam si noi, astfel ca am inceput pregatirile pentru cea de-a 11-a editie BuzzCamp adaugand 4 orase noi in circuitul national pe care il desfasuram (Constanta, Oradea, Targu Mures, Bacau) si avandu-l ca ambasador de brand pe binecunoscutul actor – George Ivascu.
Urmeaza si alte noutati pe care le vom actualiza pe pagina evenimentului http://buzzcamp.ro/event/.
Intre timp, am dat drumul inscrierilor http://buzzcamp.ro/event/inscriere/!
Doar cei mai buni 300 de tineri vor beneficia de rezultatele implicarii noastre, iar confirmarea locului asigura participarea la toate conferintele din cele 5 zile de desfasurare ale evenimentului.
Selectia pentru participarea la workshop-uri se realizeaza in baza formularului de inscriere si a CV-ului, in functie de profilul solicitat de companiile participante.
Revenim in curand cu mai multe detalii!

BuzzCamp Event este un proiect marca Inspire Group, iar inscrierea si participarea la eveniment este gratuita.
Inspire Group este o agentie aflata intr-o continua dezvoltare, creativa si inspirationala, care ofera servicii de employer branding, organizare de evenimente, consiliere de imagine si campanii de promovare customizate, dar si proiecte de print.


Pentru mai multe informatii:
Georgiana Huţanu
PR Coordinator
e-mail: georgiana.hutanu@inspiregroup.ro
tel +40 371 407 126 
| mobil +40 720 041 302

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/grupul-inspire

duminică, 2 februarie 2014

GENPACT te invita sa-i cunosti!

Inspire Group impreuna cu GENPACT te invita la un nou Open Doors Genpact.
Pe 19 februarie nu-ti face alte planuri si vino la sediul Genpact pentru a interactiona cu reprezentantii companiei Genpact. Invitatia se adreseaza studentilor cunoscatori de limba germana, ambitiosi, motivati, deschisi catre nou si insetati de dorinta de a invata, de a se dezvolta continuu.
Daca esti vorbitor de limba germana la nivel mediu sau avansat (B2 - C1) si iti doresti sa lucrezi pentru una dintre cele mai importante companii la nivel international, inscrie-te la eveniment pe http://buzzcamp.ro/open-doors-genpact-bucuresti/ si demonstreaza-le de ce esti in stare.

 De ce sa faci parte din echipa  Genpact?
ü  Genpact lucreaza cu peste 600 de clienti din domenii de activitate variate, de la industrie, productie, retail, bunuri de larg consum, IT, farma, pana la segmentul asigurarilor sau cel financiar-bancar, in peste 30 de limbi straine, acoperind cea mai mare parte a globului.
ü  Genpact iti ofera un mediu in care poti invata continuu
ü  Genpact investe permanent in oameni si in dezvoltarea lor, fapt care le permite angajatilor sa isi depaseasca limitele si sa isi atinga potentialul maxim.

Despre Open Doors Marathon:
Proiectul Open Doors Marathon, marca Inspire Group (www.inspiregroup.ro), continua sa sprijine tinerii aflati la inceput de drum, motivati sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala.

Pentru informatii suplimentare despre proiect, acceseaza site-ul http://buzzcamp.ro/opendoors/.

duminică, 26 ianuarie 2014

ASASH da startul la un nou concurs!

Trimite propunerea ta pentru titlul si design-ul copertei revistei de arhitectura pe care ASASH doreste sa o infiinteze, dar si pentru logo-ul Facultatii de Arhitectura, USH, pana pe data de 16.02.2014, ora 23.59 la adresa office@asash.ro . Pentru cei care vor preda plansele desenate de mana trebuie sa trimita plansa scanata pe mail (vor fi contactati ulterior pentru plansele in original).


















Regulamentul concursului privind desemnarea numelui si design-ului revistei ASASH si logo-ul Facultatii de Arhitectura, USH
I. Organizatorul concursului
Asociatia Studentilor Arhitecti ,,Spiru Haret” organizeaza, în perioada 27.01.2014-16.02.2014,  un concurs de creatie pentru numele si design-ul revistei asociatiei si logo-ul facultatii.
II. Participanti
Participarea la concurs este deschisa tuturor studentilor din cadrul Facultatii de Arhitectura “Spiru Haret”.
III. Cerinte
Numele si design-ul revistei trebuie sa reprezinte imaginea asociatiei si a studentilor arhitecti. Se doreste un simbol cat mai concis si expresiv.  Numele revistei trebuie sa aiba un mare impact asupra persoanelor care vor citi revista (studenti, profesori, arhitecti).
Logo-ul trebuie sa reprezinte imaginea facultatii de arhitectura. Se doreste un simbol cat mai concis si expresiv.
De asemenea logo-ul trebuie sa aiba caracter de sine statator şi sa poata fi adaptat cu uşurinta diverselor mijloace de comunicare (suporturi sau dimensiuni – afişe, publicatii, înregistrari video, site internet, alte materiale promotionale, bannere etc.) şi folosit cu eficienta atât în versiune color cat şi monocrom.
IV. Înscrierea
Concurentii vor trimite pe adresa de mail office@asash.ro. Un student participa cu o singura propunere in concurs ! 
1. Numele  revistei (un text de maxim 3 cuvinte) :
 a. - o varianta color si una alb negru
     - format jpeg, marime minima 20x20cm (poate fi si alta forma)
     -Tiff, bmp, psd
b. Plansa cu propunerea  numelui revistei (varianta color) pt coperta acesteia. Revista va avea dimensiunile 17,6 x 25 cm (B5);
c. Plansa descriere concept (scurt comentariu justificativ);

2. Logo al Facultatii de Arhitectura, USH
 a. – o varianta color si una alb negru
    - format jpeg, marime minima 20x20cm (poate fi si alta forma)
    -Tiff, bmp, psd

2. Datele personale ale participantului :nume, numar de telefon, mail, facultate, an.
Termenul limita de trimitere: duminica, 16.02.2014, orele 23.59.
Politica de confidentialitate:
Datele personale ale participantilor sunt confidentiale si vor fi folosite doar pentru desfasurarea logistica fireasca a concursului.
V. Selectia proiectului câştigator
Propunerea castigatoare va fi desemnata astfel:
Un juriu desemnat de catre asociatie, din care vor face parte experti în arte plastice, design sau creatie media si membrii din board-ul asociatiei, va studia toate proiectele înscrise în concurs şi va desemna proiectul castigator.
VI. Criterii de selectie
Juriul va lua în considerare urmatoarele criterii de selectare:
1. Creatia grafica trebuie sa îndeplineasca cerintele enumerate la punctul III;
2. Reprezentativitatea numelui, design-ului revistei si logo-ului facultatii;
3. Originalitatea creatiei grafice;
4. Potentialul impact al numelui, design-ului si logo-ului;                                                   
VII. Hotararea comisiei de desemnare a castigatorilor este defintiva si incontestabila.
VIII. Premii
Câştigatorul concursului va fi premiat cu – 3 numere - revista Zeppelin
                                                                 -  Voucher in valoare de 100 Ron de la StudentPlot
                                                                 -   Echivalare o schita
Locul II -  2 numere - revista Zeppelin
              -     Voucher in valoare de 50 Ron de la StudentPlot
              -      Echivalare o schita

Locul III -  1 numar - revista Zeppelin
              -     Voucher in valoare de 30 Ron de la StudentPlot
              -      Echivalare o schita

7 mentiuni – Echivalare o schita

Organizatorul va considera in mod automat ca prin trimiterea unei propuneri concurentul este de acord cu regulamentul concursului.
1.                     1. Concurentii isi dau acordul privind utilizarea imaginilor pentru promovarea asociatiei, revistei si a facultatii. Concurentii  isi pierd  orice drept asupra propunerii trimise .
       2. Concursul include doua teme diferite, numele si design-ul revistei si logo-ul facultatii de arhitectura. De aceea exista posibilitatea ca organizatorul sa utilizeze piesele de la concurenti diferiti.
      3.   Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio propunere insusita in mod ilegal de catre concurenti.
      4.   Imaginile care nu respecta regulamentul vor fi excluse din concurs.

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Se apropie vacanta! Complexul Piatra Soimului va pune la dispozitie reduceri substantiale la cazare, aplicate pentru luna februarie. Singura conditie este sa faceti dovada afilierii asociatiei.


Mai jos, va prezetam tarifele (preturi intregi), pentru fiecare tip de camera, valabile in luna februarie:

CAMERĂ DUBLĂ DE LUX
Tarife pe noapte:
200 Lei Duminică−Joi
220 Lei Vineri−Sâmbătă
 CAMERĂ DUBLĂ STANDARD
Tarife pe noapte:
180 Lei Duminică−Joi
200 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT
Tarife pe noapte:
260 Lei Duminică−Joi
280 Lei Vineri−Sâmbătă
 STUDIO
APARTAMENT
Tarife pe noapte:
150 Lei Duminică−Joi
200 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 3 CAMERE
APARTAMENT
Tarife pe noapte:
250 Lei Duminică−Joi
300 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 4 CAMERE
Tarife pe noapte:
360 Lei Duminică−Joi
410 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 5 CAMERE
Tarife pe noapte:
480 Lei Duminică−Joi
560 Lei Vineri−Sâmbătă

marți, 21 ianuarie 2014

Webhelp isi mareste echipa!

Companiile Inspire Group si Webhelp Romania vin în sprijinul studenților vorbitori de limba franceza care vor o cariera de succes în OUTSOURCING si in COMUNICAREA CU CLIENȚII.
Cautam tineri plini de initiativa, motivati, dedicati  profesiei si dispusi sa invete totul intr-un timp  foarte scurt. Daca esti vorbitor de limba franceza, la nivel mediu sau avansat (B2-C2), te invitam in zilele de 3, 4 sau 5 februarie sa participi la evenimentul Open Doors Webhelp, unde ai sansa sa interactionezi cu reprezentantii companiei si sa te afirmi in fata lor.
Afla care este modul lor de lucru, ce oportunitati au pentru tine si aplica la  http://buzzcamp.ro/open-doors-webhelp/  pentru posturile vacante.
Selectia pentru urmatoarea etapa se va face in cadrul evenimentului, in baza unui test de limba franceza.
Pozitiile deschise din cadrul companiei sunt disponibile doar pentru participantii Open Doors.

Proiectul Open Doors Marathon, marca Inspire Group, continua sa sprijine tinerii aflati la inceput de drum, motivati sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala.
Pentru informatii suplimentare despre proiect, acceseaza site-ul buzzcamp.ro/opendoors.

Persoana de contact:
Bianca Ciobanu

HR Communication Officer
E-mail: 
bianca.ciobanu@inspiregroup.ro
Telefon: 0720009950