sâmbătă, 26 februarie 2011

Drumul spre Sibiu - Concursul Anual al Studentilor Arhitecti



Prima deplasare in cadrul asociatiei a fost un succes ! 



Am plecat la Sibiu la prezentarea de tema a concursului C.A.S.A. Am plecat 14 cu autocarul si alti 10 au venit cu masina. Au fost aprox 450 de Studenti Arhitecti din toata tara : Oradea, Bucuresti, Cluj si Timisoara. Toti studentii de anul 2 au venit sa vada prezentarea de tema, situl si sa chefuiasca la petrecerea de seara. Am cunoscut oameni, am invatat ce inseamna organizare si ne-am distrat la maxim ! 

Programul in detaliu urmat de poze : 

Am plecat la ora 06.30 de la Ateneul Roman impreuna cu studentii de la Ion Mincu, 3 autocare mari aproape pline. Drumul a fost linistit, cu cateva opriri si un pic de somn. 

Am  ajuns la 12 in Sibiu, ne-am oprit la Ibis Hotel, rezervat in totalitate pentru acest eveniment. Pana s-au luat bagajele, s-a cazat toata lumea si ne-am linistit s-a facut ora 1. 

Am stat putin si a urmat conferinta de la 14.30 pana seara. 

A inceput prezentarea : Sergiu Sabau - A4 Timisoara a deschis onorurile si ne-a pus programul. A urmat un bun venit din partea Arh. Ioana Urdea, Arhitect Sef al Sibiului si apoi a Presedintelui OAR Sibiu Valcea Arh. Gabi Rosca. A urmat prezentarea castigatorilor de anul trecut ( Damian Alexandru - Timisoara: premiul 3 , Pascalau Mihai - Cluj : mentiune si Filip - Ion Mincu: locul 1 ) si o scurta discutie cu ei unde ne-au spus cum a fost experienta de concurs, de la drumul la sit pana la predarea proiectului. Despre experienta, decizii si atmosfera studenteasca. O scurta retrospectiva mediata de Adrian Pop – presedinte onorific ASta Cluj urmata de prezentarea atelierelor in cadrul fiecarei facultati.

Ion Mincu, Cluj, Timisoara, Spiru Haret si Oradea. D-nul Prodecan Marian Moiceanu si-a dat palaria jos in semn de respect fata de aceasta actiune si ne-a vorbit despre proiectele in desfasurare. Clujul : arh. Serban Tiganas, Benjahmin Kohl, Tibi Bucsa, Veer Klara o retrospectiva pe proiecte si un film mut. De la Timisoara ne-a vorbit arh. Bogdan Demetrescu - o abordare interesanta : filme de prezentare facute de studenti pentru proiectul de atelier. Spiru Haret : Tudor Mafteianu a vorbit despre sustinerea proiectului si asociatie iar D-nul Profesor Tudor Cotitosu a facut o prezentare pe baza pozelor de ateliere, proiecte, machete si scoli de vara care s-au petrecut la anul 2. A incheiat lista Oradea : Greta Zsak cu un discurs scurt si la obiect despre proiect. 

Diferite moduri de predare, de abordate sau de gandire care intr-un fel sau altul ne-au deschis spre conceperea unor proiecte mai bune. 

Mihai Racu - ASta Cluj a participat la discutia cu Profesorii reprezentanti ai fiecare facultati ne-a facut sa intelegem mai bine tema si scopul concursului. Conferinta s-a incheiat cu o prezentare a contextului urban Arh. Alexandru Lucian Gavozdea.


A urmat petrecerea de la ora 22.00 pana dimineata. La 23 Oldies Pub era plin si toata lumea era in picioare. Am baut cocktailul C.A.S.A. special facut pentru Concursul Anual al Studentilor Arhitecti. Super Atmosfera ! 

De dimineata ne-am trezit mai greu :) dar am mers la sit, am facut poze si am studiat problema. Usor dificil situl, asa ca vor fi rezolvari ingenioase ! 

Am mers la un restaurant cu specific romanesc. Meritam, in sfarsit o masa calda, dupa ce am facut regia cu saritura la pozele din piata mare. 

Am plecat cu autocarul pe la 16.30 spre Bucuresti. Toata lumea fericita ca am fost parte la aceasta activitate ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu