vineri, 20 mai 2011

Raport de activitate al ASASH intalnirea a IV-a

                                



                   RAPORT DE ACTIVITATE
                       AL ASASH
                INTALNIREA A IV-A


        Marti,17.05.2011, a avut loc cea de a-IV-a intalnire dintre ASASH si membrii asociatiei din cadrul Facultatii de Arhitectura, intalnire in cadrul careia s-au discutat problemele,propunerile si anunturile legate de activitatile si obiectivele asociatiei.

                Pe parcursul acestei intalniri au avut loc urmatoarele:  

Ø  In deschidere ,premierea castigatorilor concursului “Laser-tag”,concurs ce sa tinut intre Facultatea de Arhitectura din cadrul Universitatii Spiru Haret si cea din cadrul Universitatii Ion Mincu. Concursul nu a avut foarte multi concurenti, fiind o perioada foarte aglomerata de predari, proiecte si alte activitati. In final acestia au fost fericiti sa primeasca premiile constand in reviste si carti Arhitext !

Ø  S-a anuntat noua locatie pentru “Seara de film”.A fost schimbat Club Base cu Legacy Pub.Noua locatie fiind una mai potrivita deoarece pub-ul ne ofera in totalitate mansarda cladiri,avand mai mult spatiu de desfasurare.Ora la care va incepe filmul fiind 20:00.

Ø  Din cauza unor observatii aduse de studentii care s-au aratat interesati de cursul de modelare grafica “Cum sa 2D si 3D”  s-a hotarat ca acest curs sa fie impartit in doua deoarece aceste 3 ore nu sunt suficiente pentru parcurgerea si intelegerea tuturor programelor de modelare grafica. Astfel Luni se va studia 3ds max + motoare randare iar Marti Archicad.

Ø  Revista,un alt subiect atins,dar caruia nu i s-a gasit o rezolvare intrucat dorim ca aceasta sa aiba priza in randul studentilor s-a sugerat ca inainte de a se decide cuprinsul revistei,sa se ceara parerea studentilor,aceasta sarcina revenindu-le reprezentantilor de grupa.Se asteapta propunerile la urmatoarea intalnire.

Ø  Un subiect propus pentru o discutie,ce se astepta a fi interesanta a fost despre “Zilele Arhitecturii” de la Cluj,insa discutia a fost amanata pentru “Seara de film” de miercuri deoarece este un subiect ce se presteaza unei ambiante mai relaxate.

Ø  Colegele din anul 4 au propus realizarea unei expozitii in cadrul careia sa se prezinta machete unuia din proiectele de la urbanism.Macheta,confectionata la scara 1:100 cuprindea rezolvarea devierii circulatiei dupa Bulevardul Regina Elisabeta,pe acesta facandu-l pietonal. Din pacate timpul este scurt pana la terminarea anului si nu putem pune in practica ideea.

Ø  Vernisajul expozitiei de miercuri,18.05.2011,ce va avea loc in holul de la intrarea in Facultate,va cuprinde proiecte din cadrul Concursului  Anual al Studentilor Arhitecti, organizat intre cele 6 facultati de arhitectura din tara, concurs ce a avut ca si plasare a sitului la Sibiu,a fost un alt subiect abordat.

Ø  Desi a fost lasata la urma, discutia despre expozitia numita “Cele 100 de proiecte” a fost una foarte importanta.Pentru ca toti membri asociatiei doresc incheierea anului cu success,s-a decis ca expozitia aceasta sa fie cat mai riguros organizata,pentru ca evenimentele sa nu ia o intorsatura nedorita fiecarui department din cadrul asociatiei i s-au inmanat anumite sarcini. Cu privire la aceasta expozitie s-a discutat despre locatie,(cea propusa fiind Sala Palatului) si perioada in care se va tine(undeva intre 27iunie-1iulie).Se doreste ca in cadrul acestei expozitii care va dura trei zile,sa aiba loc si alte doua mici evenimente,printre care o trecere in ansamblu a unor proiecte artistice realizate de studentii din toti anii,prezentare care va fi organizata de ei,iar cel de-al doilea,intucat atelierul de pictura al domnului Moldovan a fost un succes,dorim sa promovam cumva desenele la care lucreaza studentii participanti la atelier.Astfel ne-am gandit sa organizam o tombola cu desenele facute de studenti.Impreuna cu domnul Moldovan se vor selecta cele mai bune proiecte,insa se va tine cont de parerea studentului,daca vrea sau nu sa isi liciteze lucrarea.Nu s-a stabilit  un pret pentru tablou,ci va fi ceva simbolic 2-3 LEI/participant la tombila. Banii stransi  ii vom acorda desenului care ne-a placut mai mult si vor fi folositi pentru organizarea altor evenimente ce vor avea loc incepand cu noul an scolar,2011-2012.

Raport redactat de Cristina Tiple anul I si Alexandra Gheorghe anul I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu