duminică, 26 ianuarie 2014

ASASH da startul la un nou concurs!

Trimite propunerea ta pentru titlul si design-ul copertei revistei de arhitectura pe care ASASH doreste sa o infiinteze, dar si pentru logo-ul Facultatii de Arhitectura, USH, pana pe data de 16.02.2014, ora 23.59 la adresa office@asash.ro . Pentru cei care vor preda plansele desenate de mana trebuie sa trimita plansa scanata pe mail (vor fi contactati ulterior pentru plansele in original).


















Regulamentul concursului privind desemnarea numelui si design-ului revistei ASASH si logo-ul Facultatii de Arhitectura, USH
I. Organizatorul concursului
Asociatia Studentilor Arhitecti ,,Spiru Haret” organizeaza, în perioada 27.01.2014-16.02.2014,  un concurs de creatie pentru numele si design-ul revistei asociatiei si logo-ul facultatii.
II. Participanti
Participarea la concurs este deschisa tuturor studentilor din cadrul Facultatii de Arhitectura “Spiru Haret”.
III. Cerinte
Numele si design-ul revistei trebuie sa reprezinte imaginea asociatiei si a studentilor arhitecti. Se doreste un simbol cat mai concis si expresiv.  Numele revistei trebuie sa aiba un mare impact asupra persoanelor care vor citi revista (studenti, profesori, arhitecti).
Logo-ul trebuie sa reprezinte imaginea facultatii de arhitectura. Se doreste un simbol cat mai concis si expresiv.
De asemenea logo-ul trebuie sa aiba caracter de sine statator şi sa poata fi adaptat cu uşurinta diverselor mijloace de comunicare (suporturi sau dimensiuni – afişe, publicatii, înregistrari video, site internet, alte materiale promotionale, bannere etc.) şi folosit cu eficienta atât în versiune color cat şi monocrom.
IV. Înscrierea
Concurentii vor trimite pe adresa de mail office@asash.ro. Un student participa cu o singura propunere in concurs ! 
1. Numele  revistei (un text de maxim 3 cuvinte) :
 a. - o varianta color si una alb negru
     - format jpeg, marime minima 20x20cm (poate fi si alta forma)
     -Tiff, bmp, psd
b. Plansa cu propunerea  numelui revistei (varianta color) pt coperta acesteia. Revista va avea dimensiunile 17,6 x 25 cm (B5);
c. Plansa descriere concept (scurt comentariu justificativ);

2. Logo al Facultatii de Arhitectura, USH
 a. – o varianta color si una alb negru
    - format jpeg, marime minima 20x20cm (poate fi si alta forma)
    -Tiff, bmp, psd

2. Datele personale ale participantului :nume, numar de telefon, mail, facultate, an.
Termenul limita de trimitere: duminica, 16.02.2014, orele 23.59.
Politica de confidentialitate:
Datele personale ale participantilor sunt confidentiale si vor fi folosite doar pentru desfasurarea logistica fireasca a concursului.
V. Selectia proiectului câştigator
Propunerea castigatoare va fi desemnata astfel:
Un juriu desemnat de catre asociatie, din care vor face parte experti în arte plastice, design sau creatie media si membrii din board-ul asociatiei, va studia toate proiectele înscrise în concurs şi va desemna proiectul castigator.
VI. Criterii de selectie
Juriul va lua în considerare urmatoarele criterii de selectare:
1. Creatia grafica trebuie sa îndeplineasca cerintele enumerate la punctul III;
2. Reprezentativitatea numelui, design-ului revistei si logo-ului facultatii;
3. Originalitatea creatiei grafice;
4. Potentialul impact al numelui, design-ului si logo-ului;                                                   
VII. Hotararea comisiei de desemnare a castigatorilor este defintiva si incontestabila.
VIII. Premii
Câştigatorul concursului va fi premiat cu – 3 numere - revista Zeppelin
                                                                 -  Voucher in valoare de 100 Ron de la StudentPlot
                                                                 -   Echivalare o schita
Locul II -  2 numere - revista Zeppelin
              -     Voucher in valoare de 50 Ron de la StudentPlot
              -      Echivalare o schita

Locul III -  1 numar - revista Zeppelin
              -     Voucher in valoare de 30 Ron de la StudentPlot
              -      Echivalare o schita

7 mentiuni – Echivalare o schita

Organizatorul va considera in mod automat ca prin trimiterea unei propuneri concurentul este de acord cu regulamentul concursului.
1.                     1. Concurentii isi dau acordul privind utilizarea imaginilor pentru promovarea asociatiei, revistei si a facultatii. Concurentii  isi pierd  orice drept asupra propunerii trimise .
       2. Concursul include doua teme diferite, numele si design-ul revistei si logo-ul facultatii de arhitectura. De aceea exista posibilitatea ca organizatorul sa utilizeze piesele de la concurenti diferiti.
      3.   Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio propunere insusita in mod ilegal de catre concurenti.
      4.   Imaginile care nu respecta regulamentul vor fi excluse din concurs.

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Se apropie vacanta! Complexul Piatra Soimului va pune la dispozitie reduceri substantiale la cazare, aplicate pentru luna februarie. Singura conditie este sa faceti dovada afilierii asociatiei.


Mai jos, va prezetam tarifele (preturi intregi), pentru fiecare tip de camera, valabile in luna februarie:

CAMERĂ DUBLĂ DE LUX
Tarife pe noapte:
200 Lei Duminică−Joi
220 Lei Vineri−Sâmbătă
 CAMERĂ DUBLĂ STANDARD
Tarife pe noapte:
180 Lei Duminică−Joi
200 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT
Tarife pe noapte:
260 Lei Duminică−Joi
280 Lei Vineri−Sâmbătă
 STUDIO
APARTAMENT
Tarife pe noapte:
150 Lei Duminică−Joi
200 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 3 CAMERE
APARTAMENT
Tarife pe noapte:
250 Lei Duminică−Joi
300 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 4 CAMERE
Tarife pe noapte:
360 Lei Duminică−Joi
410 Lei Vineri−Sâmbătă
 APARTAMENT 5 CAMERE
Tarife pe noapte:
480 Lei Duminică−Joi
560 Lei Vineri−Sâmbătă

marți, 21 ianuarie 2014

Webhelp isi mareste echipa!

Companiile Inspire Group si Webhelp Romania vin în sprijinul studenților vorbitori de limba franceza care vor o cariera de succes în OUTSOURCING si in COMUNICAREA CU CLIENȚII.
Cautam tineri plini de initiativa, motivati, dedicati  profesiei si dispusi sa invete totul intr-un timp  foarte scurt. Daca esti vorbitor de limba franceza, la nivel mediu sau avansat (B2-C2), te invitam in zilele de 3, 4 sau 5 februarie sa participi la evenimentul Open Doors Webhelp, unde ai sansa sa interactionezi cu reprezentantii companiei si sa te afirmi in fata lor.
Afla care este modul lor de lucru, ce oportunitati au pentru tine si aplica la  http://buzzcamp.ro/open-doors-webhelp/  pentru posturile vacante.
Selectia pentru urmatoarea etapa se va face in cadrul evenimentului, in baza unui test de limba franceza.
Pozitiile deschise din cadrul companiei sunt disponibile doar pentru participantii Open Doors.

Proiectul Open Doors Marathon, marca Inspire Group, continua sa sprijine tinerii aflati la inceput de drum, motivati sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala.
Pentru informatii suplimentare despre proiect, acceseaza site-ul buzzcamp.ro/opendoors.

Persoana de contact:
Bianca Ciobanu

HR Communication Officer
E-mail: 
bianca.ciobanu@inspiregroup.ro
Telefon: 0720009950

joi, 12 decembrie 2013

Editia aniversara BUZZ!Camp s-a incheiat!

Compania Inspire Group, impreuna cu domnul Ivan Patzaichin, ambasadorul evenimentului BUZZ!Camp, a incheiat cu mandrie cel de-al 10-lea circuit national in care peste 2500 de participanti au facut un nou pas in dezvoltarea lor.
Noua editie si-a propus, ca si in editiile anterioare, sa sprijine tinerii cu potential, dar si sa sarbatoreasca cei cinci ani de existenta pe piata evenimentelor de dezvoltare personala si orientare in cariera.
Am inceput energici cu orasul Sibiu si am continuat in ritm alert cu Brasov, Timisoara si Cluj.
In Bucuresti, in cele 5 zile de desfasurare a evenimentului, peste 20 de speakeri (Ivan Patzaichin, Mihaela Tatu, George Ivascu, Ariel Constantinof, Radu Constantinescu, Vali Porcisteanu, Victoria Raileanu,  Ovidiu Eftimie etc.) si peste 25 de companii (Pepsi, Microsoft, Orange, P&G, BCR, Raiffeisen, Lidl, Mercedes, Farmexpert, Cora, EY etc.) au investit in drumul personal si profesional al tinerilor participanti. 
In cadrul conferintelor participantii au fost incurajati sa accepte provocarile, au aflat cat de important este sa-si atinga limitele, care este rolul mentorilor pe care ii aleg, care este puterea cuvintelor in networking si cum actiunile pot contura personalitatea fiecaruia.
Reprezentantii companiilor au fost deschisi si le-au oferit sfaturi in cadrul fotoliilor de consiliere, iar workshop-urile pe care le-au sustinut au fost apreciate de catre tineri. Acestia au fost incantati de sinceritatea de care au dat dovada, de informatiile primite si exercitiile pregatite. Ne-au marturisit ca au invatat multe lucruri si ca se simt mai motivati pentru urmatorii pasi in cariera lor.
Editia aniversara BUZZ!Camp Bucuresti s-a incheiat cu o gala de premiere a partenerilor si a participantilor care au acceptat provocarile lansate in campania de promovare si pe parcursul desfasurarii evenimentului. Astfel, in urma voturilor primite din partea participantilor, companiile Pepsi si P&G au primit titlul de „cel mai dorit angajator”, iar castigatorii concursurilor “Hunt the BUZZ” si “Imagine your BUZZ!Camp!”, impreuna cu alti 20 de tineri, s-au bucurat de tabletele, tastaturile flexibile si multe alte premii surpriza oferite zilnic de Inspire Group.
Cu aceeasi energie si determinare ne-am indreptat spre Galati si Iasi, unde am inchis cercul traseului aniversar intr-o atmosfera la fel de motivanta.
Multumim partenerilor care ne-au sustinut si care au sprijinit eforturile noastre de a investi in dezvoltarea tinerilor aflati la inceput de drum.

Pentru mai multe informatii:
Georgiana Huţanu
PR Coordinator
e-mail: georgiana.hutanu@inspiregroup.ro
tel +40 371 407 126 
| mobil +40 720 041 302


Ȋncep cursurile celei de-a șasea ediții a Școlii ADC*RO

44 de studenți au fost admiși la cea de-a șasea ediție a Școlii ADC*RO, care va începe în luna ianuarie 2014.
Pe parcursul școlii, aceștia vor participa la seminarii și tutorate susţinute de directori de creaţie din România:  Adrian Preda - Creative Director Friends Advertising, Cătălin Dobre - Group Creative Director McCann Erickson România, Dinu Pănescu - Group Creative Director McCann Erickson România, Dorian Pascuci -  Creative Director Havas Worldwide ADDV, Mihai Gongu - Creative Director GMP Advertising, Mihnea Gheorghiu - Group Creative Director Publicis Groupe, Șerban Alexandrescu - Creative Director Headvertising, Sorin Trâncă- Founder and Creative Director Friends Advertising, Ștefan Vasilachi - Head of Art Geometry Global și Valentin Suciu - Creative Director Jazz.
Cursurile se vor defășura în perioada ianuarie – aprilie 2014 și acoperă teme precum:   strategie, structura unei agenții de publicitate sau concept, pe principalele medii de comunicare: TV, Radio, Print, Outdoor, BTL, Online. La sfârșitul școlii studenții își vor alcătui portofolii care vor fi evaluate de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai buni absolvenți vor avea șansa să efectueze stagii de internship în cadrul agențiilor implicate.
Studenții care au fost admiși sunt:  Adriana Mușat, Adrian Pașita, Alexandra Buduru,  Alexandra Iordache, Alexandru Filip, Anca Bacila, Andreea Diana Bârsan, Andreea Moise, Andrei Fînaru, Andrei Ropotă, Bogdan Petcu, Carmen Avădănoaei, Claudiu Codău, Constantin Negruț, Corina Chiriță, Cristina Alexandra Ionescu, Dan Ureche, Denisa Diaconu, Ennifer Anefi, Florin Frătică, Ilinca - Ioana Tudorache, Ioana Andronie, Ionuț Iordache, Irina Prisacariu, Irina Ștefan, Iustin Nicolae Voina, Jasmina Al-Qaisi, Lăcrămioara Timofciuc, Loredana Bulgaru, Luiza Dumistrăcel, Marian Iatan, Mateea Ilisai, Melania Lupu, Raluca Ștefan, Ramona Chirică, Răzvan Stoian,  Roxana Antonoiu, Roxana Gabriela Mîrtea, Roxana Tănăsache, Ruxandra Drilea, Ștefan Grigoriu, Teodora Ștefan, Varujan Stefanian și Viorica Schipor.

Bursa Grolsch a fost câștigată de Ruxandra Drilea, în urma unui examen neconvențional susținut la Institute, The Café, care a constat în trei probe care au testat creativitatea și spontaneitatea studenților. Selecția a fost făcută de Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director Publicis și tutore al Școlii ADC*RO) și de Sebastian Olar (Copywriter McCann Erickson și absolvent al Școlii ADC).  
 Școala ADC*RO este prima școala de concept din România, dedicată tinerilor interesați de domeniul publicității. Mai multe detalii despre tutori și despre portofoliile studenților din anii trecuți, găsiți pe www.scoalaadc.ro. Acesta este un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

duminică, 8 decembrie 2013

Renunta la indiferenta 2013!!!

In spiritul sarbatorilor de iarna si a succesului de anul trecut, ASASH organizeaza in continuare proiectul:

“Renunta la Indiferenta”.

 Cu ajutorul acestui proiect dorim  sa ne transformam in micii Elfi ai Mosului si sa initiem o CAMPANIE DE COLECTARE DE DARURI pentru copiii mai putin norocosi, care nu au posibilitatea de  a-si petrece Sfintele Sarbatori in sanul familiei.

Ceea ce dorim noi prin aceasta campanie este sa le oferim un strop de fericire,  speranta, si sa le aratam ca acolo undeva exista oameni carora le pasa de ei  si ca nu sunt singuri.

Fiti alaturi de noi, Joi19.12.2013 ora 14.00, la casa de copii Harap Alb din sector 4, pentru a le impartasi celor mici cate putin din talentul nostru. Vom incerca pentru cateva ore sa ii ducem in lumea minunata a desenului  si sa le aducem in suflet spiritul sarbatorilor de iarna.

In perioada 09-18 (intre orele 10:00-12:00 - L,Ma,J,V si 12.00-14.00 - Mi) va invitam sa donati haine/jucarii/ dulciuri/fructe/etc la sediul ASASH  (din cadrul Universitatii Spiru Haret, Facultatea de Arhitectura, strada Ion Ghica nr 13, Sala 607), acestea urmand sa le fie oferite pe data de 19.12.2013 copiilor cu varstele cuprinse intre 3 si 12 ani, zi in care speram sa fiti Alaturi de Noi, Alaturi de Ei.



joi, 5 decembrie 2013

OPEN DOORS Marathon - Christmas shopping for jobs @Genpact

Luna decembrie inseamna mai mult decat atmosfera festiva, spectacole de luminite colorate, brazi, delicatese si cumparaturi facute in ritm alert. Inseamna emotie, daruri si vise implinite. Daca visul tau de sfarsit de an este obtinerea unui job, te provocam sa te opresti o clipa, sa privesti cu atentie frumusetea din jur si sa te bucuri de oportunitatile de cariera ivite. Dar nu oriunde, ci la targul de Craciun Open Doors Genpact: Christmas shopping for jobs @Genpact.
Compania GENPACT s-a alaturat initiativei noastre si te invita pe 11 decembrie, in intervalul orar 10.00-14.00, la sediul sau din Bucuresti pentru a interactiona cu ei, pentru a le cunoaste mediul de lucru si pentru a-ti oferi informatii despre oportunitatile de cariera si job-urile disponibile.
Daca esti vorbitor de limba germana la nivel mediu sau avansat (B2 - C1) si iti doresti sa lucrezi pentru una dintre cele mai importante companii la nivel international, inscrie-te la eveniment pe http://buzzcamp.ro/open-doors-genpact-bucuresti/ si cunoaste echipa Genpact!
Implica-te activ in prezentarea pe care o vor sustine si fa-te remarcat in fata posibililor tai angajatori!
Genpact te asteapta cu plase pline de oportunitati de cariera!

Despre Open Doors Marathon:
Proiectul Open Doors Marathon, marca Inspire Group (www.inspiregroup.ro), continua sa sprijine tinerii aflati la inceput de drum, motivati sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala.

Pentru informatii suplimentare despre proiect, acceseaza site-ul  http://buzzcamp.ro/opendoors/.