Candidații interesați de bursa oferită
de Grolsch pentru cea de-a șasea ediție a Școlii ADC*RO trebuie să participe la
cel mai experimentalist examen, care va avea loc pe 2 noiembrie, la Institute,
the Café (Str. Știrbei Vodă, nr 104-106), de la 12:00.
Pentru a se înscrie la examen,
concurenții trebuie să răspundă provocării de pe Experimentalist.ro și să arate
printr-o imagine cum cred că va fi prima zi de Școală ADC*RO pentru ei: http://www.experimentalist.ro/provocari/display/89
Toți cei care vor răspunde
provocării vor fi invitați ulterior la examenul de la Institute,
The Café, unde vor fi supuși unor probe de creativitate pe care le vor afla
direct la locul “creației”
și care vor fi jurizate de către tutori și absolvenți ai
Școlii ADC*RO.
Câștigătorul bursei va fi anunțat la sfârșitul lunii
noiembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a șasea ediție a Școlii
ADC*RO. Acesta trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere la școală.
Bursa Grolsch
este în valoare de 500 de euro.
Termenul limită pentru
înscrierile la cea de-a șasea ediție a Școlii ADC*RO a fost prelungit până pe
10 noiembrie. Cei care sunt interesaţi să se înscrie la cursurile școlii o pot
face online, pe www.scoalaadc.ro , rezolvând
brief-ul de concurs propus de tutori. Criteriile
urmărite în procesul de selecție sunt: creativitatea, originalitatea şi respectarea cerinţelor briefului.
Tutorii ediției din 2014 a școlii sunt:
Adrian Preda (Creative Director, Friends
Advertising), Cătălin
Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson România), Cornel Gologan
(Creative Director, Headvertising), Dinu Pănescu (Group Creative Director,
McCann Erickson România), Dorian Pascuci (Creative Director, ADDV Euro RSCG), Mihai Gongu (Creative Director GMP Advertising), Mihnea
Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Groupe), Șerban Alexandrescu
(Managing Partner Headvertising), Ștefan Vasilachi (Creative Director, Geometry
Global) și Valentin Suciu (Creative Director,
Jazz).
Cursurile vor începe în luna ianuarie
2014 și vor dura patru luni. La finalul
școlii, studenții își vor alcătui un
portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de tutori pentru stabilirea unui clasament final,
iar cei mai talentaţi studenţi vor beneficia de internshipuri
în agenții.
Mai multe detalii
despre tutori și despre portofoliile studenților din anii trecuți găsiți pe www.scoalaadc.ro.
Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați
de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO),
organizat de The Institute.
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este
acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în
legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute este fondator al
Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea
Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO
Awards.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu