luni, 14 martie 2011

Raport de activitate al ASASH intalnirea a II-a




ASASH si membrii asociatiei au organizat cea de-a doua intalnire din cadru Facultatii de Arhitectura, pentru a discuta despre problemele, propunerile si anunturile legate de activitatile si obiectivele asociatiei.
        Subliniez ca pe parcursul acestei intalniri am desfasurat urmatoarele activitati ale procesului  educativ :
       

Ø           Prezentarea colegilor care au participat la diferite actiuni in cadrul asociatiei, prezentare facuta de Stud. Arh. Onisim Bulgariu, student ce ocupa postul de la Resurse Umane;
Ø           Stud. Arh. Barbulescu Alexandra, an III s-a ocupat de IT, infrastructura grupurilor, urcarea cursurilor pe site, cursuri din cadrul initiativei “Doneaza-ti cursurile” si inregistrare sedinte,
Ø           Stud. Arh. Graure Dana, gr. 206 a ajutat la confectionarea martisoarelor adunarea cursurilor pentru initiativa “Doneaza-ti cursurile”,
Ø           Stud. Arh. Mandru Mihai, gr. 207 a ajutat la confectionarea martisoarelor si la alegerea reprezentantilor de grupe la anul I
Ø           Stud. Arh. Stoian Andreea, gr. 405 a ajutat la alegerea reprezentantilor de grupe la anul IV,
Ø           Stud. Arh. Tomulescu Andreea, gr. 206 a ajutat la alegerea reprezentantilor de grupe la anii I si II,
Ø           Stud. Arh. Tudose Cristi, gr. 304 a facut afisul pentru intalnirea Asociatie cu studentii din data de 10.03.2011 si se ocupa in continuare de laser-tag si  organizarea serilor de film si conferintelor la Club Base,
Ø           Stud. Arh. Turbatu Andreea, gr. 206 a  ajutat la confectionarea martisoarelor, la alegerea reprezentantilor la anul II si e fotograful asociatiei in prezent;
Ø           S-a facut un fel de CV mai scurt, in care s-a relatat datele noastre si parerile  sau mai bine-zis ce credem ca suntem abili pentru a imbunatatii activitatiile asociatiei si de ce credem ca am fi buni pentru asta;
Ø           Prezentarea regulamentului si lamuriri referitoare la membrii activi, adunarea generala, excluderea membrilor din asociatie, cotizatiile membrilor, publicarea contului asociatiei  doar membrilor activi,votul membrilor activi = 50 % +1, a fost facuta de presedinte al asociatiei  Stud. Arh. Mafteianu Tudor;
Ø           Evenimente si Activitati, idei:
Ø           Seara de film, discutii  si comentarii de arhitectura: odata la 2, 3 saptamani,
Ø           Concursul “Logo”pentru care se asteapta mai multe idei,concursul fiind inca in derulare;
Ø           Atelier pictura: inscrierea va incepe de saptamana 14-19 martie la Lector univ. drd. Mihai Moldovan
Ø           Workshop 3D: v-a incepe luni  14.03.2011, ora 17.00, sala 500, durata 3 ore, programe: ArhiCad, AutoCad 3D, 3D Maxx.
Ø           Obiective:
Ø           Publicarea a cat mai multor articole  jurnalistice cu tot ce e legat de asociatie, ganduri ale studentilor si activitatile asociatiei,exemplul articolului scris de Conf. Univ. dr. Arh. Adrian Mahu, eventual infiintarea unei reviste
Ø           Propunerea Danei Graure legata de un concurs  de idei , concept (sleep-over) in termen de 24 de ore. Concurs in care se va da o idee (o constrangere, o fraza care poate fi interpretabila) si timp de 24 de ore sa se lucreze, iar dupa aproximativ o luna  sa se faca  o discutie  pe acele proiecte cu o comisie de profesori ;
Ø           Campionat de Cart-uri pentru viitorul apropiat, mai intai intre noi si mai apoi cu colegii  nostri de la Facutatea de Arhitectura “Ion Mincu”;
Ø           Inscrierea la acest campionat ar fi bine sa fie cu acces si de la alte facutati;
Ø           Alegerea reprezentantilor de ani, o chestiune care ar trebui pusa in practica cat mai rapid posibil pentru a putea fi organizati cat mai bine;
Ø           Administratorul de site a fost aleasa Alexandra Barbulescu;
Ø           Se va ocupa de fotografie la urmatoarele evenimente Andreea Turbatu;
Ø           Expozitia Domnului Profesor Mahu se va organiza in luna aprilie.
Ø           Urmatoarea intalnirea va avea loc la sfarsitul lunii martie. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu